PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedam prace dyplomowe › Re: Sprzedam prace dyplomowe
  • Data: 2003-09-15 15:46:18
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz ale uwazam ze bredzisz. Po I skad wiesz ze chodzi o zaocznych? Po
    II
    > dlaczego zakładasz, że studenci zaoczni (wszyscy) są niedouczeni?
    > Są przecież i tacy którzy się uczą, którzy więcej do tego przykładają się
    > niż ci na dziennych.

    Wybacz , ale nie bredze
    1. Nie chodzi o zaocznych.
    2. nie zakładam tego ze studenci zaoczni sa niedouczeni.
    3. Nie zrozumiałaś myśli jaką zawarłem w treści i pewnie nie znasz niedawnej
    historii grupy
    4. Sam jestem po studiach zaocznych i wiem czego sie nauczyłem
    5. Jestem zwolennikiem teorii ze nie sposób , czy miejsce nauki, tylko
    wiedza i umiejętność jej wykorzystania czynią z ciebie dobrego pracownika
    6. najważniejsze- to obciach kupic sobie prace dyplomową