PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedam prace dyplomowe › Re: Sprzedam prace dyplomowe
  • Data: 2003-09-18 07:29:19
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byc moze. Ale nie da sie ukryc tez, ze zaoczni maja zdecydowanie mniej
    > czasu na nauke, niz Ci na dziennych; maja tez bardziej okrojony
    > program z rzeczy istotnie wplywajacych na nauke - mianowicie z
    > praktyki, czyli cwiczen.

    Nie zapominaj, że w większości przypadków studenci zaoczni również pracują.
    To lepsze doświadczenie, niż odwalenie ćwiczenia z laboratorium na studiach
    i wyniki wpisane z sufitu do formularza.

    > dupogodzin przed komputerem, w laboratorium, w szpitalu nie zastapi
    > najlepsza nawet teoria.

    Otóż to właśnie.

    > studiow (medycyna, architektura, wiekszosc kierunkow na politechnice,
    > psychologia chyba tez) zaocznych.

    Z tego co wiem, to wszystkie te kierunki mają tryb zaoczny.

    > Z reguly tez prowadzacy zajecia z zaocznymi robia je na odwal. maja
    > mniej czasu dla takich studentow, zwykle jest ich wiecej no i odsetek
    > tych, co faktycznie interesuja sie tematem jest mniejszy niz na
    > dziennych.

    Bzdura. Faktem jest, że wykładowcy mają mniej czasu dla tych studentów, ale
    nikogo to nie zwalnia ze znajomości materiału, który trzeba zdać na
    egzaminach. Takim samym jak na studiach dziennych. Reszty trzeba poszukać
    samemu.

    pzdr.
    SławekM