PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedam prace dyplomowe › Re: Sprzedam prace dyplomowa
  • Data: 2003-09-15 20:28:19
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowa
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tak latwo - w tej chwili prace oddajesz w wersji elektronicznej i
    > wkladaja ja do jakiejs maszynki do wykrywania plagiatow - wiec juz nie
    > wystarczy zwykle skserowanie

    No , ale chyba nie wszedzie i nie zawsze. Gdyby był temat: "gospodarka
    wschodniej europy" to ta maszynka pewnie odrzuciłaby tysiące prac i zabrakło
    by tematów na pewnych kierunkach. Zeby taka maszynka skutecznie działała,
    musiała by zawierac setki tysiecy tematow , a tylu prac nikt nie
    zeskanował. Chciałbyś zrobić pracę dyplomową za 300 zł? , do tego zeby miec
    obfitą ofertę trzeba by było wiele napisać. Kto zna się na wszystkim? Kto to
    potrafi ? Nie mam wątpliwości , że prace są kradzione i ten kto je kupuje
    jest zwykłym paserem.
    Smutne jest tez to, ze prawie nikt nie zrozumiał tematu.
    Pozd Sławek