PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedam prace dyplomowe › Re: Sprzedam prace dyplomowa
  • Data: 2003-09-16 19:29:21
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowa
    Od: "Jarek" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No , ale chyba nie wszedzie i nie zawsze. Gdyby był temat: "gospodarka
    > wschodniej europy" to ta maszynka pewnie odrzuciłaby tysiące prac i
    zabrakło
    > by tematów na pewnych kierunkach.

    Z tego co wiem, to rzeczywiscie dziala to slabo - w zasadzie jest w stanie
    wykryc tylko 100% plagiaty - wlasnie kradzione prace

    > zeskanował. Chciałbyś zrobić pracę dyplomową za 300 zł? , do tego zeby
    miec

    Powiem szczerze - cena mnie szokuje. Gdybym ja mial juz pisac dla kogos
    prace, to uwazam ze cena 2000 to minimum - i to za jakis w miare oklepany i
    opisany w literaturze przedmiot. Dlatego takze uwazam ze prace musza byc
    kradzione

    > Smutne jest tez to, ze prawie nikt nie zrozumiał tematu.

    Heh, nie wiem jak dawno konczyliscie studia, ale u mnie kupowanie zaliczen
    jest baaardzo popularne. Rysunki techniczne, rysunki w CAD, arkusze Excela,
    bazy danych Accessa - u nas bardzo duzo ludzi placi nawet za drobne
    zaliczenia. A sa to dzienne studia, na rpaństwowej uczelni - i to do tego
    dosc oblegany kierunek :-)

    Dlatego uwazam ze NIE MA SZANS zwalczanie tego - jak jest popyt, to bedzie i
    podaz.

    A ja jestem zdania, ze firmy oferujace najlepsze posady (a wiec zbierajace
    najlepszych ludzi) maja sposoby, zeby odroznic experta od expierda :-)))

    Pozdrawiam
    jarek