PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedam prace dyplomowe › Re: Sprzedam prace dyplomowe
  • Data: 2003-09-18 20:49:48
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "SławekM" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Nie zapominaj, że w większości przypadków studenci zaoczni również pracują.
    > To lepsze doświadczenie, niż odwalenie ćwiczenia z laboratorium na studiach
    > i wyniki wpisane z sufitu do formularza.

    tylko wtedy, jesli pracuja dokladnie w tym zawodzie, jaki by uzyskali
    po skonczeniu studiow. tymczasem to poza bodajze MBA rzadkie
    przypadki.

    > Z tego co wiem, to wszystkie te kierunki mają tryb zaoczny.

    taaaaak? medycyna zaoczna? wolne zarty.
    na ktorej akademii medycznej w Polsce tak jest?

    > Bzdura. Faktem jest, że wykładowcy mają mniej czasu dla tych studentów, ale
    > nikogo to nie zwalnia ze znajomości materiału, który trzeba zdać na
    > egzaminach. Takim samym jak na studiach dziennych. Reszty trzeba poszukać
    > samemu.

    taki sam powiadasz? jak egzamin moze byc taki sam, jak musisz w
    krotrzym czasie przeegzaminowac wieksza ilosc studentow? zmniejsza sie
    wtedy czas poswiecony na jednego studenta, sila rzeczy.

    nie wiem jak jest teraz, ale pamietam do dzis jak wygladaly egzaminy w
    filii KULu w Stalowej Woli - koledzy z roku pojechali zdawac za
    studiujacych... nikt nie sprawdzal nawet czy wchodzacy na egazmin
    pisemny jest tym, za kogo sie podaje.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net