eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Data: 2006-05-23 14:22:27
    Temat: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jacek533 wrote:
    >> Poza tym pracodawcy są rózni. Mój poprzedni pracodawca, poza takimi
    >> bajerami jak niepłacenie w terminie itd... :) był w porządku: umówiliśmy
    >
    > Niepłacenie w terminie to już nie bajer, to poważna sprawa :)

    dlatego ten pracodawca jest byłym pracodawcą.

    >
    >> się że komórkę mam włączoną 24/h, ale zawsze pytał czy mogę rozmawiać i
    >> nie było problemem jeżeli nie mogłem (chyba że to był jakiś pożar, wtedy
    >> się nie pytał :> ), telefony po 20:00 były sporadyczne zaś telefon w
    >> środku nocy był może jeden.
    >
    > Zależy od charakteru firmy.
    > Wyobraź sobie dużą hurtownię.
    [...]
    >
    > Jak ma zareagować informatyk?
    >
    > 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po godzinach
    > na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma dodatkowego
    > wynagrodzenia?
    >
    > 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    > usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
    >
    > 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic pojechać
    > do pracy.
    >
    > 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?

    Ja bym wybrał opcję 1 z ew. zwrotem kosztów dojazdu, jeżeli jednak
    takie telefony by się jednak powtarzały powiedzmy częściej niż 1 w
    miesiacu, dopominałbym się o (4) lub zacząłbym szukać nowej pracy.

    A niezależnie od tego starałbym się doprowadzić system do takiego stanu
    żeby nie zwisał.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1