eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Data: 2006-05-24 10:07:53
    Temat: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "jacek533" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>
    >
    > Jak ma zareagować informatyk?
    >
    <cut>
    IMO odebrac i zareagowac - nie wiem i nie interesuje mnie, czy to uczciwe,
    moralne, zyskowne dla pracownika, czy to wykorzystywanie ludzi czy nie, ale
    wiem jedno - to jest taka branza, w ktorej pracujac jestesmy na takie rzeczy
    skazani i musimy sie z tym pogodzic, albo zaczac myslec o zmianie. Ja
    pracujac i bedac pod telefonem 24/7 (administracja krytycznymi systemami)
    bylem non stop na monitoringu, trzeba bylo, to sie bralo takse (fakt, firma
    to rozliczala) i podejmowalo sie akcje. Ale to jest w przypadku awarii. W
    przypadku naglych prac, nawet krytycznych, rzadalem zawsze nadgodzin, i to
    nie jakichs tam do odebrania, bo mi sie nie chce odbierac np soboty w
    poniedzialek, tylko normalnie kasy. Jak nie dostawalem, to okazywalo sie, ze
    nie mam czasu, i mowilem to bezczelnie szefowi, on wiedzial, na czym stoi, i
    dzieki temu jakos dawalo sie zyc :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1