PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-17 18:00:31
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Dec 2005 16:36:06 +0100, "Jackare" wrote:

    >Sprzedawanie swego czasu i umiejętności za niską ceną nie prowadzi do
    >niczego

    Prowadzi do zarobienia pieniędzy przez pracującego i wytworzenia przez
    niego jakichś dóbr.

    >- potem mamy 35 latków mieszkającyh u rodziców, emerytów i rencistów
    >utrzymujących małżeństwa itp wypaczone, chore sytuacje. Następnie narzekamy
    >na niskie płace złych pracodawców itd a ceny mamy ogólnie rzecz biorąc
    >europejskie.
    >Nigdy nie osiągniemy przyzwoitych dochodów jeżeli będą osoby godzące się
    >pracować za 600 zł lub podobnie jak w wyżej przytocoznym przykładzie.
    >Aha - pod tym względem jestem totalnym betonem- nie dociera do mnie że
    >lepiej tak niż wcale itp bzdury.

    Pozwolisz że to ja będę decydował za ile chcę pracować? Jeszcze jakby
    inni socjaliści pozowlili mi, abym sam decydował ile godzin w tyg.
    mogę pracować, ile mieć urlopu, czy chcę mieć chorobowe itp. to w
    ogóle byłoby super.

    >Jest to totalna utopia, ale gdyby powiedzieć na całym rynku pracy NIE takim
    >warunkow musiałoby się to zmienic albno poprzez upadek wielu "firm" albo
    >poprzez zmiany płacowe.

    Ale to już było. I gdzie ten powszechny dobrobyt i szczęście?

    --
    pozdrawiam
    Bremse