PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-17 20:11:31
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d2k8q1dlespsme2rvetmkvflils18cmbh9@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Pozwolisz że to ja będę decydował za ile chcę pracować?
    Na tzw. liberalnym rynku o tym nie Ty będziesz decydował, lecz Twój pan. Ty
    będziesz mógł jedynie usiłować wybrać czy służyć temu czy innemu. Możesz
    oczywiście zostać kloszardem.

    > Jeszcze jakby
    > inni socjaliści pozowlili mi, abym sam decydował ile godzin w tyg.
    > mogę pracować, ile mieć urlopu, czy chcę mieć chorobowe itp. to w
    > ogóle byłoby super.
    To wszystko jest zapisane w KP, sam to raczej nigdy nie zdecydujesz.
    Będziesz pracował za ile Ci zapłacą i tak długo aby się utrzymać, a urlop
    weźmiesz jeśli cię będzie stać. Jak go skończysz to pozdrów zwojego
    następcę, który urlopu nie wziął. Ale trochę racji masz - polskie prawo
    pracy (choć nie ma to żadnego związku z tzw. socjalistami, cokolwiek by pod
    tym terminem rozumieć) jest naprawdę elastyczne. Niemniej tylko kompletne
    głupki nie umieją skorzystać z możliwości jakie daje w tym zakresie polskie
    prawo i jazgoczą coś o zniesieniu KP itp.

    Jotte