PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-17 20:10:39
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/17/2005 12:03 AM, Jacul wrote:

    > Dzis bylem na rozmowie w sprawie pracy. Moja propozycja wysokosci
    > wynagrodzenia wyniosla 4000 netto na poczatek. Ta propozycje podparlem swoim
    > duzym doswiadczeniem.
    [ciach gorzkie żale]
    > Dobrze
    > wiem, ze tak nie jest i ze tyle sie zarabia. Wystarczy spojrzec na statystyki
    > wynagrodzen administratorow sieci w Warszawie. Tyle rowniez zarabiaja
    > niektorzy moi znajomi.

    Ja też uważam, że każdy informatyk powinien zarabiać tyle, co dwóch jego
    najlepiej zarabiających kolegów (w sumie). Najlepiej zostań posłem i
    zgłoś odpowiedni projekt ustawy w tym względzie. Nawet jeśli nie
    przejdzie, to przynajmniej będziesz miał niezłą pensję jako poseł.

    BTW, może by się dało podobną ustawę na temat wielkości penisa przegłosować?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -