PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-17 18:22:29
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Jacul" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jest wogole chore co sie dzieje. Aplikowalem jakis czas temu do jednej z
    > zagranicznych firm na stanowisko konsultanta technicznego (utzrymanie,
    > serwis, doradztwo, instalacje, nadzor nad pewnymi urzadzeniami IT).
    > Tak sie zlozylo ze widzialem takze oferty innych kandydatow w zakresie
    > oczekiwan placowych.
    > Porazka !

    A już się balem, ze to ja jestem chory.

    > Za prace zwiazana z wyjazdami po calym kraju w nienormowanym czasie ludzie
    > PO STUDIACH chcieli 2000 do maksymalnie 2500 netto.
    > Zaden z moich kontrkandydatow nie mial doswiadczenia- ja mialem ponad 8
    > letnie, wiec rozumiem ze nie znaja "urokow" pracy w takim trybie.
    > Nie ma takiej mozliwosci zeby pracujac w opisanym wyzej trybie zarabiac tak
    > male pieniadze, dobrze reprezentiwac firme, i jednoczesnie byc zadowolonym i
    > zmotywowanym do dalszej pracy i/lub rozwoju.

    Kiedy doszlo do rozmow o pensji, zostalem nieomal wysmiany przez
    zbulwersowanego i zdenerwowanego rozmowce, ktory uwazal, ze admin z
    doswiadczeniem nie powinien nawet smiac zadac wiecej, niz 3000 zl. Nie wiem,
    skad on sie wzial. Firma jest nowa i nie jest z Warszawy. Ja w Warszawie nie
    jestem "nowy", wiec wiem, jakie sa tu realia. Jednakze troszke zwatpilem po
    tej rozmowie. Dzieki za poparcie, juz mi lepiej.