PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w pewnej firmie › Re: Rekrutacja w pewnej firmie
  • Data: 2002-06-24 22:29:39
    Temat: Re: Rekrutacja w pewnej firmie
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrangler" napisał w wiadomości
    > Niestety widoczna jest tendencja panująca na rynku pracy że im mniejsza
    > firma, to szef jest bardziej popieprzonym gnojkiem bez odpowiedniego
    > wykształcenia, który stara sie stłamsić podwładnego.
    > A praca w takiej firmie to dobrowolne podpisanie na siebie wyroku że
    > popracuje się 3 miesiace albo krócej !
    > Ktoś taki zawsze się musi uduchowić i dowartosciować przed pracownikiem z
    2
    > dyplomami że ma racje a potem go wypieprzyć na pysk !!!
    > Dziś człowieka zgnoić, szczególnie w małej zdechlawej firmie to
> [...]

    Ja może niekumaty jestem, ale myślę, że ekspert, który sporządził tak
    rzeczową, fachową i pozbawioną uprzedzeń analizę, odpowie na jedno pytanie
    laika: dlaczego firmę ma popieprzony gnojek bez wykształcenia będący zarazem
    dupkiem w krawacie, a człowiek z dwoma dyplomami prosi u niego o pracę,
    zamiast założyć własną?

    Paweł