PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w pewnej firmie › Re: Rekrutacja w pewnej firmie
  • Data: 2002-06-24 20:35:20
    Temat: Re: Rekrutacja w pewnej firmie
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio, nie dalej jak wczoraj kumpel, ktory ma wyjatkowo poparanego
    szefa
    > opowiedzial mi 'anegdote' - nie przyjeli kogos tam do pracy bo 'dwa
    > fakultety to za malo' - jak stwierdzil szefo. Firma zatrudnia bodaj 6-7
    > osob, a stanowisko to mial byc...kolportaz ulotek.
    > Jakies pytania? Bo ja juz nie mam zadnych:/

    Niestety widoczna jest tendencja panująca na rynku pracy że im mniejsza
    firma, to szef jest bardziej popieprzonym gnojkiem bez odpowiedniego
    wykształcenia, który stara sie stłamsić podwładnego.
    A praca w takiej firmie to dobrowolne podpisanie na siebie wyroku że
    popracuje się 3 miesiace albo krócej !
    Ktoś taki zawsze się musi uduchowić i dowartosciować przed pracownikiem z 2
    dyplomami że ma racje a potem go wypieprzyć na pysk !!!
    Dziś człowieka zgnoić, szczególnie w małej zdechlawej firmie to
    najłatwiejsze i najciekawsze zajęcie dla niejednego dupka w krawacie.

    Nie ujmując jednak, zdarzają się solidni i normalni pracodawcy, ale raczej w
    tych większych firmach.
    Nic dodać nic ująć, sami sobie wyrabiaja opinię o sobie !!!

    Wrangler