PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w pewnej firmie › Re: Rekrutacja w pewnej firmie
  • Data: 2002-06-25 09:19:54
    Temat: Re: Rekrutacja w pewnej firmie
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U›ytkownik "Wrangler" napisa 1/2 w wiadomo?ci
    > 2

    > rzeczow?, fachow? i pozbawion? uprzedzeŸ analiz´, odpowie na jedno pytanie
    > laika: dlaczego firm´ ma popieprzony gnojek bez wykszta 1/2 cenia b´d?cy zarazem
    > dupkiem w krawacie, a cz 1/2 owiek z dwoma dyplomami prosi u niego o prac´,
    > zamiast za 1/2 o›yç w 1/2 asn??

    Ja mysle, ze p. Wrangler (swoja droga to bardzo bezpieczne glosic tak
    radykalne poglady nie podpisujac sie pod nimi ;-)) odpowie Ci cos w stylu,
    ze ten dupek w krawacie najpierw nakradl a potem zaczal nosic krawat i gnoic
    (czyt. dawac prace), a ten z dwoma fakultetami jest praworzadny i nie ma
    kapitalu lub pomyslu na prace u siebie.
    Jalowa dyskusja. Do niektorych nie trafiaja pewne fakty. Ci niektorzy sa po
    prostu nieomylni w swoich sadach. Czytuje ta grupe w miare regularnie i
    niestety takie wnioski wyciagam.

    Pzdr
    MM