  • Data: 2003-08-17 00:13:40
    Temat: Re: Re:
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> wrote in message
    news:bhmbu7$9m8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Szwecja 4%, Finlandia 8.5% w 2002

    Tyle, ze ja cytowalem dane z dzisiaj - TVN24 - Finlandia prawie 10% i jest
    to wiecej niz srednia w strefie Euro.

    > chyba nie bardzo

    Bardzo i nie chyba tylko na pewno.

    > Postulowane przez Ciebie ciecia wydatkow socjalnych -> brak srodkow do
    zycia dla
    > pobierajacych te swiadczenia -> bieda.

    Mniejsze obciazenia -> wiecej pracy dla pracowitych i mniejsze socjale ->
    mniej kasy dla obibokow

    > Ze co??? Pierwszy przyklad z brzegu - Niemcy.

    Co Niemcy? Niemcy sa rownie biedni jak Polska? To jest wlasnie demagogia.

    Kto stworzyl? Politycy?

    > Przeczytaj to co ja napisalem a potem to co Ty - co z tego ze jest podaz
    fachowej
    > sily roboczej jak nie ma zapotrzebowania???Twierdzisz ze zapotrzebowanie
    jest?, w
    > jakich branzach?

    Brak zapotrzebowani = 100% bezrobocia. Sproboj uzyc logiki zanim cokolwiek
    napiszesz.

> [...]
    zwieksza
    > sie inwestycje generujace zatrudnienie to nie nastapi to od razu tylko
    rozlozone w
    > czasie w latach dodajmy, nierownomiernie co do regionow - pytanie co w tym
    czasie
    > beda jedli pozbawieni srodkow do zycia? Po drugie to ze koszty pracy sa
    niskie to
    > jedna z przeslanek sklaniajacych do inwestycji i wcale nie musi byc
    decydujaca -
    > co nie znaczy ze kosztow pracy nie nalezy zmniejszac - tylko ze to moze

    Czy twierdzisz, ze przy dzisiejszych obciazeniach pomoc dla najubozszych
    jest wystarczajaca? Jesli nie to czy podatki nalezy podniesc by tak sie
    stalo? A moze trzeba stworzyc nowa partie o "czystych rekach"? Kazdy
    sensoweni myslacy czlowiek wie, ze obnizenie kosztow pracy zminiejszy
    bezrobocie, no moze poza tymi ktorzy stosuja wykladnie marsjanska. Kazdy
    twardo stapajacy po ziemi wie, ze politycy zabiera kase nie po to by sie nia
    dzielic z biednymi.