PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-17 08:15:42
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Wkladanie fotela do samochodu to chyba ciagle nie jest produkcja tylko po
    prostu skladanie czegos zrobionego za granica a do tego raczej nie
    wykorzystuje sie naszych inzynierow lub profesorow czy ekonomistow. Po
    prostu wyrobasow za 200 eurosow.

    2. A czy ja powiedzialem, ze w Polsce jest dobry system podatkowy? Poczytaj
    pierwszego mojego posta w watku. O to wlasnie mi chodzi, ze jest prawo
    zjebane w Polsce na maksa, a ty wciskasz mi, ze je bronie. W Polsce trzeba
    zaczac od zmiany prawa bo bez tego szkoda tu sie pchac w ogole.

    Dieter