PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzepisywanie pracy dyplomowej -cena? › Re: Przepisywanie pracy dyplomowej -cena?
  • Data: 2003-04-16 13:10:25
    Temat: Re: Przepisywanie pracy dyplomowej -cena?
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy, że ten biedny nierozgarnięty człowieczek sobie źle
    > sam robi, bo źle sobie koszty podliczył?

    Również...

    > A Ty dobry wujek wiesz lepiej co jest dla niego lepsze?

    Wiesz co? Jakoś mnie nie "robi" ten ironiczny ton "z pretensją".
    Przy okazji: nie chcę nikogo z góry osądzać, ale wiele już w swoim
    życiu widziałem prac robionych za symboliczną złotówkę i ich korekta
    pod względem choćby składni to praktycznie pisanie pracy od nowa.

    A często jest tak, że osoba zlecająca przepisanie nie zna (bo nie
    musi!) się na formatowaniu tekstu do druku. I oddaje takie
    "przeklepane" (bo nie przepisane). Więc dowiaduje się np. od
    promotora, że temat to ona może i zna, ale forma przedstawienia
    pozostawia wiele do życzenia.

    Ale to tak na marginesie :)

    > A jeżeli łysy będzie kupować grzebień, to też będziesz krzyczał,
    > żeby mu tego nie sprzedawać, bo on przecież grzebienia nie potrzebuje?

    Chyba nie zauważasz różnicy subtelnej bardzo...

    > ZROZUM. Skoro on to jednak mimo wszystko po tak niskiej cenie robi
    > - to znaczy, że jemu to się OPŁACA.

    Nie, to oznacza, że być może im się opłaca, że być może nie wiedzą,
    że im się to nie opłaca, że zorientują się, że im się nieopłaca
    dopiero przy innych kosztach, niż sama strata czasu.

    > Co ciebie to obchodzi czy on dopłaca do interesu czy zarabia na tym.
    > Czy ma zysk, czy ma stratę?

    To się nazywa dumping - tyle mnie to obchodzi.

    > To już jest jego sprawa. I gospodarka rośnie tylko wtedy, kiedy sami
    > podejmujemy swoje decyzje, a nie wtedy kiedy ktoś podejmuje je za
    > nas.

    A czy ja komuś cennik wymazuję korektorem?
    Wyluzuj trochę, bo się zbytnio klawiatura wytrze... (bez urazy)

    > niestety przemawia przez Ciebie socjalistyczna mentalność.

    Nie wątpie, że masz rację.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---