PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzepisywanie pracy dyplomowej -cena? › Re: Przepisywanie pracy dyplomowej -cena?
  • Data: 2003-04-17 15:07:20
    Temat: Re: Przepisywanie pracy dyplomowej -cena?
    Od: "Jony" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2 zł z wydrukiem od strony,
    > za dodatkowe poprawki (wynikające nie z Twojej winy) i wydruk już
    wcześniej
    > napisanych stron dodatkowe 0,50 zł
    > za zdjęcia skanowane i dodawane do pracy dodatkowe 2 zł

    >Ja 2 lata temu brałem 1,5 zł za stronę i cena ta mnie zadowalała.
    >Piszę b. szybko, bez błędów, stawkę godzinową miałem około 8 zł / h co
    >uważam za niezły wynik

    Żałosne.
    Za taką cenę nie chciał bym nawet sprzętu niszczyć.
    Przysłuchuję się tej dyskusji i po prostu żal mi że są takie osoby które
    przymuszone zewnętrznymi czynnikami są w stanie robic wszyskto by dostac
    kromke chleba.
    Tak to wyglada. Po ich cenach ze sa w stanie tak zanizac rynek by tylko ta
    robote (zlecenie) dostac.
    Oczywiscie dobrze wiemy ze jest to na CZARNO, bo nie ma umowy pisemnej i nie
    ma odprowadzania podatku.
    Nie mam nic do tego ze podatku nie odprowadzają, bo co mnie to.
    Są żałosni że nie znają swojej ceny, nie znają ceny rynku, nie uwzględniają
    czynników ryzyka,

    Co byście sobie pomysleli gdyby prostytutki oferowały swoje uslugi za 5zl.
    (Co ich do tego zmusilo, bieda ?? Mnie by sie raczej ich żal zrobilo,
    tak jak mi sie robi żal na takich ktozy za strone z wydrukiem 1.5 zl biorą)

    Co za kraj ,co za kraj.
    Ale powiem wam panowie oddajacy za 1.5 zl. - TO NIE WASZA WINA, PAMIETAJCIE
    TO NIE WASZA WINA......