PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca
    Date: Sun, 26 Oct 2003 20:33:29 +0100

    Szakuł wrote:

    > To fakt mało bywam na grupach. Do tej pory nie było takiej potrzeby:)A
    > co do rady Wiesława, to wziąłem ją sobie głęboko do serca. Ale jak mam
    > to zrobić, jeśli to jest właśnie to co mnie szalenie fascynuje -
    > technologie, programowanie, software-engineering. Czy muszę znaleźć inną
    > dziedzinę, którą będę mógł połączyć z informatyką?

    To nigdy nie zaszkodzi. A jesli cie pasjonuje informatyka, to zrob cos, co
    zaimponuje innym. Nie musisz miec studiow do tego, zeby zrobic dobry program,
    zeby na nim zarobic, zeby pokazac cos, czego inni nie zrobili. Inaczej zginiesz
    w tlumie. Mozesz jeszcze starac sie wziac udzial w jakichs sensownych
    projektach, nawet malo intratnych. Dzisiaj trzeba sie ruszac, pokazywac, ze cos
    soba sie reprezentuje, probowac, szukac kontaktow. Spoczac na laurach kiedys
    moze bedziesz mogl, ale na to chyba jeszcze cie nie stac. Za granica na pewno
    masz wieksze szanse, ale tez znacznie wieksze trudnosci. Emigracja to nie jest
    lekki chleb. I musisz poswiecic jeszcze czas na dobre opanowanie jezyka. To
    daje naprawde duzo. I naucz sie jednego: Dzisiaj mozna tylko liczyc na siebe,
    na swoja wytrwalosc, umiejetnosci, itd. Szadne utarte sciezki kariery nie daja
    gwarancji trwalego sukcesu. Te czasy juz chyba sie skonczyly. Swiat sie bedzie
    zmienial w coraz szybszym tempie.

    Wieslaw Bicz

    ------===== R&D: Ultrasonic Technology/Fingerprint Recognition ====------
    ul. Otwarta 10a PL 50-212 Wroclaw Tel.:+48 71 3296854 Fax.:+48 71 3296852
    --------==== mailto:W...@o...pl -=- http://www.optel.pl ====-------