PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
  • Data: 2003-10-26 21:18:55
    Temat: Re: Praca
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mer wrote:
    >Czas komputerowej euforii juz minal. Ta dziedzina
    wchodzi w okres nasycenia.
    Przypomniała mi sie historia szefa urzedu patentowego w Anglii na początku
    19. wieku.
    Złożył wypowiedzenie, bo jak twierdził wszystko już zostało wynalezione
    i jego etat nie ma sensu.
    mer
    Opinia fajna, dla jeszcze lepszej ilustracji moge przytoczyc kilka podobnych
    dykteryjek, ale tak sie sklada, ze z branza komputerowa mam do czynienia
    od ok. 27 lat (juz wtedy robilem programy i interesowalem sie tym, co sie
    w niej dzieje) - choc jestem fizykiem. I obserwowalem tez kilka innych
    branz, ktorych wzlot i upadek doskonale pamietam. Tu nie chodzi o to, ze
    nic sie w tej branzy nie zdarzy, ale o normalne zjawisko wahan koniunktury
    rynkowej - szczyt koniuktury na zawod informatyka juz minal (miliony studentow
    jeszcze dostanie w tej dziedzinie dyplom w najblizszych latach). Radzenie
    komus, ze latwo mu w tym zawodzie bedzie zrobic kariere jest nieodpowiedzialne,
    ale bledem jest tez twierdzenie, ze to mu sie na pewno nie uda. To wszystko.
    Wieslaw Bicz
     ------===== R&D: Ultrasonic Technology/Fingerprint Recognition
     ul. Otwarta 10a PL 50-212 Wroclaw Tel.:+48 71 3296854 Fax.:+48
    71 3296852
     --------==== mailto:W...@o...pl  -=-  http://www.optel.pl