PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
  • Data: 2003-10-26 20:41:26
    Temat: Re: Praca
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szakuł" <s...@r...net.pl> napisał w wiadomości
    news:bnh5h2$enf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To fakt mało bywam na grupach. Do tej pory nie było takiej potrzeby:)A
    > co do rady Wiesława, to wziąłem ją sobie głęboko do serca. Ale jak mam
    > to zrobić, jeśli to jest właśnie to co mnie szalenie fascynuje -
    > technologie, programowanie, software-engineering. Czy muszę znaleźć inną
    > dziedzinę, którą będę mógł połączyć z informatyką?

    Bzdura. Jeśli lubisz informatykę idź na nią. Żadne studia techniczne nie
    dadzą Tobie takiej podbudowy teoretycznej jak informatyka. Zwłaszcza na
    dobrej uczelni. Zwłaszcza jeśli lubisz projektowanie programów.Twierdzenie,
    że do branży IT jest za dużo osób można o kant d..y rozbić. To czego można
    się spodziewać to coraz większa specjalizacja, pojawienie się nowych
    dziedzin (np. gry na komórki. Ostatnio widziałem reklamę strippokera na
    Nokie. Za rok pewnie ktoś sportuje dooma lub Fifę).

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki