PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
  • Data: 2003-10-26 20:30:22
    Temat: Re: Praca
    Od: "Arek Karas" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@r...net.pl> napisał w wiadomości
    news:bneghg$mg0$1@korweta.task.gda.pl...
    > Przeglądałem już polonia-it, ale właśnie informacje tam nie aplikują jakby
    > do mnie, bo nie mam wykształcenia wyższego. Probowałem wysłać posta, ale
    nie
    > mogłem się zarejestrować. Nie sądze żeby to wynikało z mojej nieudolności
    > (Ale kto wie). Napisałeś, ...chyba że jesteś dobry w swoim fachu. Już
    > pomijam czy jestem na tyle dobry, ale czy bez studów wogóle jakaś firma
    > przystąpi do procesu rekrutacyjnego (weryfikującego).
    Ogolnie wyglada to tak, ze dla nie posiadajacych wyksztalcenia wyzszego
    minimalne zarobki sa okreslone na poziomie 50 000 Euro, dla posiadajacych
    wyzsze wyksztalcenie wyzsze minimalne zarobki to ok. 39 000 Euro (rocznie)
    Chodzi w tym wszystkim o to, aby firmy nie sicagaly tzw. "taniej sily
    roboczej".
    Jesli chodzi o oferty pracy to szukaj w serwisach typu www.jobpilot.pl, jak
    znasz troche niemiecki to przegladnij sobie www.arbeitamt.de i wysylaj CV
    gdzie sie tylko da.
    Wszystko zaalezy jeszcze do tego co dokladnie mozesz/potrafisz robic.
    Informatyk to bardzo ogolne pojecie.

    Pozdrawiam
    AK