PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety › Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
  • Data: 2003-05-12 18:12:27
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za przeproszniem nie siedze na zadnym stolku i nie przeperdalam zadnych
    nie
    > swoich pieniedzy , chcesz wiedziec co robie zajrzyj na strone ze stopki a
    > nie opluwaj mnie.
    > latwo opluwac kogos spod anonimu, ja sie chociaz nie wstydze swojego
    > nazwiska przy swoich wypowiedziach.

    > Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    > http://www.w2k.pl/

    Jesli tak nie jest to bardzo przepraszam, ale ton Twojej krytyki mogl mnie
    sklonic do takich przemyslen bo to tak jak bys stal po stronie tego bylego
    prezesa.
    Nie wstydze sie podawac mojego imienia i nazwiska, jednak internet oraz
    listy dyskusyjne sa po to by wyrazac opinie nie koniecznie podajac swoje
    dane personalne. Osobiscie nie mam zaufania do mojej ojczyzny, dlatego wole
    pozostac jako spiderman. Tomku jeszcze raz przepraszam.