PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety › Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
  • Data: 2003-05-12 18:09:01
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9ofo9$p90$...@n...telbank.pl,
    motto <m...@o...pl> wyrazil co nastepuje:
    > Użytkownik "Janek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja zgadnę... chodzi pewnie o ten fragment "...(kolesie z UW dużo
    > mogą)...". :) Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Upss ale to nie
    > ta grupa :) Pozdrawiam

    zle sie domyslasz, nie naleze i nie nalezalem nigdy do zadnej partii
    politycznej i z zalozenia mnie one malo obchodza, robie swoje najlepiej jak
    umiem zlewajac politykow i rzadzacych co i tobie radze zamiast sie
    goraczkowac, moze wtedy bedziesz mial mniej powodow do narzekania na rzad,
    uklady itp, ja nie mam znajomosci i ukladow a jednak sobie jakos radze,
    dziwne prawda. mozna tak ale lepiej narzekac.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/