PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety › Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
  • Data: 2003-05-13 21:12:02
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna" <a...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b9radu$9mg$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Wcale sie nie dziwie motto, że tak określił swojego pracodawcę
    > i zabezpieczył swoje tyły. Sztuka nie jest się zwolnić, tylko umieć
    > funkcjonowac w systemie :o)
    Ej nie rozpędzajcie się, teraz we firmie jest już normalnie a przynajmniej
    po pozbyciu się prezesa i jego rodzinki wszystko zaczyna wracać do
    normalności. Pracuję tu dlatego jeszcze że wierzę w tą firmę i jej
    pracowników którzy potrafili się zjednoczyć i wsiąść sprawy w swoje ręce.
    Chcą pracować, ja też i mam nadzieję że nam się uda. To nie jest żadne
    zabezpieczania, zabezpieczeniem będzie raport złożony przeze mnie mniej
    więcej za tydzień na ręce prezesa o stanie infrastruktury informatycznej w
    firmie wraz z zaleceniami które będą miały na celu unormowanie sytuacji.

    motto
    icq: 238159966