PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety › Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
  • Data: 2003-05-12 18:29:43
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9oo6g$gb8$...@n...onet.pl,
    Spiderman <s...@p...onet.pl> wyrazil co nastepuje:

    > Jesli tak nie jest to bardzo przepraszam, ale ton Twojej krytyki mogl
    > mnie sklonic do takich przemyslen bo to tak jak bys stal po stronie
    > tego bylego prezesa.
    nie stoje po stronie tego prezesa bo nic mnie tak nie wpienia jak
    rozdrapywanie przez takich ludzi pieniedzy z podatkow w naszym kraju, o
    ukladizkach przy przetargach i dostawach do firm panstwowych nic nie powiem
    juz nawet bo stykam sie z przykladami takowych dosyc czesto

    jedyne o co chodzilo mi w wypowiedzi to uczciwosc wobec pracodwacy jaki by
    on nie byl - jezeli nie odpowiada ci pracodawca i jego sposob dzialania,
    zwolniej sie - jezeli uwazasz ze popelnia przestepstwo i masz na to dowody -
    zglos to komu trzeba

    Przyklad wyolbrzymiony ale w zasadzie o to samo w nim chodzi, idziesz do
    pracy do banku (niech bedzie ze prywatny bank), widzisz co sie dzieje od
    srodka, jak inwestowane sa pieniadze itp - nie podoba ci sie to, piszesz o
    tym na newsach - jak myslisz, co w takim przypadku zrobi pracodawca /
    wlasciciel banku ????? IMO pchwali cie za czujnosci jak mu o tym doniesiesz
    i wywali cie na zbity pysk - za to ze niedochowales pufnosci.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/