PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety › Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
  • Data: 2003-05-13 17:38:03
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "Anna" <a...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl
    > OK, tutaj sie zgadzamy przynajmniej

    Ufffff a myslałam, ze sobie po głowach jeszcze dacie. Ja tam uważam, że o
    takich sprawach trzeba mówić ( problem motto) tylko wtedy coś do ludzi
    dociera i przestaja się bac reagować. Czasem się zdarza, ze całkowicie
    niewinne osoby sa oskarzane o naduzycia przez fajfusów, którzy zachachmęcili
    kasę. Mojemu szefowi udało się uniknąć nieprzyjemności ( których przyczyną
    była pomylona pani prezes) tylko dlatego, że był bardzo przewidujący i się
    odpowiednio zabezpieczył od strony przepisów. Baba pewnie się wymigała, ale
    szacunku do niej nie mam , nie miałam i miec nie będę. Wcale sie nie dziwie
    motto, że tak określił swojego pracodawcę i zabezpieczył swoje tyły. Sztuka
    nie jest się zwolnić, tylko umieć funkcjonowac w systemie :o)

    pozdrawiam

    Ania