PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety › Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
  • Data: 2003-05-12 18:28:16
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9ooss$q4f$...@n...telbank.pl,
    motto <m...@o...pl> wyrazil co nastepuje:
    > Ja zajrzałem na samym początku, ale i tak nie rozumiem co ci
    > właściwie w mojej wypowiedzi nie pasowało?? Ten były prezes to Twoja
    > rodzina jakaś?? A może z jego synalkiem geniuszem informatyki się
    > znasz?? Możesz mi wyjaśnić tą kwestię?
    Nie znam nikogo z wloclawka a tym bardziej nie mam tam rodziny, nie znam
    tych panow i nic mnie nie laczy z tymi dostawami itp.

    powiedzialem tylko co mysle. Nie jestem osobiscie zaangazowany w te rzeczy o
    ktorych pisales

    Nie pasowalo mi tylko to ze wywlekasz sprawy firmowe na swiatlo dzienne - po
    prostu IMO nie powinno sie tego robic. Umowa o prace zobowiazuje do roznych
    rzeczy obie strony, jak myslisz, na ile mozna zaufac pracownikowi ktory o
    sprawach firmy (nie swoich problemach w firmie tylko sprawach firmy) pisze
    na sieci ??? Na ile bys mu zaufal gdyby to byla twoja firma i to ty bys byl
    pracodawca tego pracownika ??? Jak bys sie zachowal ????
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/