PracaGrupypl.praca.dyskusjePolscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:) › Re: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
  • Data: 2007-11-19 11:18:51
    Temat: Re: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw) szukaj wiadomości tego autora

    M <m...@o...pl> wrote:
    > Mam niemile doswiadczenie w rozmowach z polskimi HRowcami i
    > specjalistami od rekrutacji:) Dotychczasowe pozycje i pracę zawdzieczam
    > rozmowom z ludzmi z zagranicy (menedzerami sredniego i wyzszego szczebla
    > w firmach dzialajacych w Polsce). W 2 przypadkach byla to mila rozmowa
    > konczaca sie oferta pracy. Jade do firmy zagranicznej na rozmowe o
    > prace, przepytuja mnie 2!!! osoby (Polacy), wypytuja o głupoty -jak
    > sobie poradzilem z problemem, jakie usprawnienia poczynilem w swojej
    > pracy itp. i cisza:) Nie ma to jak rozmowa z ludzmi z zagranicy. Polscy
> [...]

    Mam dokladnie to samo wrazenie. Jak rozmawiam z Polakami to padaja
    pytanie do bolu idiotyczne: najwiekszy sukces/porazka, najwieksza wada,
    dlaczego chce Pan u nas pracowac, co Pan wniesie do naszej firmy itepe
    itede. Bezedura.

    Jak rozmawiam z tech mgr z USA, UK czy ostatnio Szwajcarii -
    pytania sa konkretne. Napisal Pan w CV ze zna to to i to - prosze
    uszczegolowic, jakie zadania potrafi Pan wykonac jakich nie. Czy
    potrafilby Pan zrobic to, to i tamto. Moze Pan pracowac w nocy? A w
    godzinach nadliczbowych. Dziekujemy, oddzwonimy. Dzwonia na drugi dzien.
    Z konkretna oferta. W ten sposob oni szybka zalatwiaja rekrutacje, ja
    szybko podejmuje decyzje bo wiem ze rozmawiam z konkretnymi ludzmi, a
    nie pierdolami.

    Czy polscy rekruterzy przeczytali cos w stylu "Rekrutacja dla opornych"
    i na tym bazuja???

    Wwieslaw