PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdwolanie do sadu pracy pracodawcy › Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
  • Data: 2006-03-30 07:32:34
    Temat: Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    psd napisal:

    >Jako przyszły pracodawca zadałabyś trudu, żeby sprawdzić pozew?

    Zapytalabym.

    >W mojej wcześniejszej pracy jeden z naszych klientów z Zielonej Góry
    >dyscyplinarnie zwolnił pracownika i poinformował wszystkie firmy z branży o
    >tym. Kiedy facet pojechał do Warszawy, wszyscy już o tym wiedzieli i nikt
    >nie chce go zatrudnić.

    Ale co to ma do rzeczy? Dyscyplinarne zwolnienie nie ma nic wspolnego z pozwem
    pracownika przeciwko pracodawcy nie wywiazujacemu sie ze swoich zobowiazan.

    Dyscyplinarka oznacza, ze pracownik nie wywiazal sie ze swoich zobowiazan i to
    normalne, ze nikt takiego nie chce. A pracodawca zareagowal w sposob, na jaki
    mu pozwala prawo - czyli dal dyscyplinarke.
    Ale tu mowimy o sytuacji odwrotnej - pracodawca nie wywiazuje sie ze

    obowiazan, a pracownik reaguje w sposob, na jaki pozwala prawo - idzie do sadu.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl