PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Odp: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-26 01:22:33
    Temat: Re: Odp: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Przeciętny Europejczyk jest inteligentniejszy od przeciętnego Amerykanina,
    > lepiej wykształcony i zorganizowany. Przykład?Zsocjalizowana gospodarka

    mozesz mnie skierowac do jakichs badan na ten temat? bo prawde mowiac
    tematem sie interesuje, ale nie obilo mi sie o oczy.

    > państw EU, które mimo wielkich narzutów socjalnych mają prawie identyczny
    > dochód jak US, tempo rozwoju też zbytnio się przez ostatnie 40 lat nie

    a tu juz twoja niewiedza.
    ani dochod panstw EU nie jest taki sam jak usa, ani ich tempo rozwoju
    nie jest takie samo.

    siegnij do konkretnych danych, bo jak narazie to co piszesz prezentuje
    myslenie zyczeniowe.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net