PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-26 01:18:36
    Temat: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "gromax" <g...@g...pl> writes:

    > // ciach //
    > // ciach //
    >
    > i to niestety nie jest do kńca prawda. bo współpracowałem i z małymi firmami
    > i z duzymi. na zasadzie bycia pracownikiem, zleceniodawcą, zleceniobiorcą,
    > kierowania różnymi pracami itp. A od pewnego czasu muszę się zadowalać
    > jedynie malutkimi zleconkami które pozwalają (albo i nie ) na bylejakie
    > przeżycie. Jestem pracowity, potrafię pracować przez kilka dób non-stop

    tylko ze twoj poprzedni post pokazal, iz nie masz takiej mentalnosci,
    jak opisana.

    i jeszcze jedno: byc w czyms dobrym nie znaczy odwalac dupogodziny.
    tak wiec to, ze potrafisz iles-tam przesiedziec w firmie mnie
    osobiscie nie przekonuje, ze jestes dobrym pracownikiem.

    jesli zas chodzi o umiejetnosc sprzedawania siebie - tego sie mozna
    nauczyc.
    skoro do tej pory sie nie nauczyles, mimo znajdowania sie w kiepskiej
    sytuacji - to dlaczego?
    jaka gwarancje pracodawca bedzie mial, ze jakiejs innej rzeczy dla
    ciebie nowej, ktorej nie znasz, sie nauczysz?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net