PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy?!? Praca jest!!! › Re: Nie ma pracy?!? Praca jest!!!
  • Data: 2003-10-15 12:08:57
    Temat: Re: Nie ma pracy?!? Praca jest!!!
    Od: "m...@t...pl" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-15 13:52, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Gornicy gardza taka praca, bo trzeba bedzie dojezdzac, a kopalnie maja pod
    > nosem no i nie zarobia tyle samo...

    Jest jeszcze inny problem: tradycja - cale pokolenia pracowaly na
    kopalniach i oni nie wyobrazaja sobie pracy gdzie indziej. Wiem o tym
    dobrze poniewaz mieszkalem na Slasku przez wieksza czesc swojego
    dotychczasowego zycia i moj ojciec tez pracowal na kopalni (na szczescie
    tylko on) a ja ukonczylem nawet technikum gornicze. Na szczescie na
    studiach zmienilem zawod i udalo mi sie z gornictwa wyrwac w odpowiednim
    czasie...

    --
    Pozdrawiam,
    mckwacz(na)tlen.pl