PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy?!? Praca jest!!! › Re: Odp: Nie ma pracy?!? Praca jest!!!
  • Data: 2003-10-16 07:41:16
    Temat: Re: Odp: Nie ma pracy?!? Praca jest!!!
    Od: "m...@t...pl" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-16 09:18, Użytkownik KrzysztofM napisał:

    > Akurat, jesli chodzi o np. ludzi, którzy stracili pracę - a chcieliby
    > założyć działalność gosp. - i wybierają KRUS - to popieram taką postawę. ZUS
    > w wysokości 600-700 zł na początku działalności to zabójstwo.
    > Sam nie wiem czy nie pomyśle, wkrótce nad jakimś KRUS-em - jeśli życie
    > zmusi mnie do DG (może hodowla ryb akwariowych - wystarczy 700 litrów)

    A sprobuj na to spojrzec globalnie: ci co placa ZUS oraz inni podatnicy
    _musza_ doplacac do tych co placa KRUS poniewaz skladka jest smiesznie
    mala i nie wiadomo dlaczego tak jest. Ja rowniez zastanawiam sie nad
    zalozeniem DG i jedyna rzecza, ktora mnie od tego powstrzymuje jest ZUS
    wlasnie! Problem z DG powinien byc rozwiazany inaczej np. ZUS placony w
    zaleznosci od fakturowanych kwot (do pewnej wysokosci oczywiscie) -
    wtedy masz zlecenia placisz, nie masz nie pacisz. Ponadto powinni to
    placic wszyscy w tej samej wysokosci lacznie z rolnikami placacymi
    obecnie KRUS. Inna sprawa jest to, ze ZUS powinien byc kontrolowany w
    zakresie na co wydaje pieniadze podatnikow (marmurowe siedziby) i kogo
    oraz w jaki sposob zatrudnia. Ale tego sie nie da zrobic z tego samego
    powodu z jakiego nie mozna zreformowac gornictwa - republika kolesiow.

    PS: czy widzieliscie, zeby ZUS dawal jakies ogloszenia o poszukiwaniu
    pracownikow? A jak juz jakies byly to czy znacie kogos kto z takiego
    ogloszenia sie przyjal?

    --
    Pozdrawiam,
    mckwacz(na)tlen.pl