PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy?!? Praca jest!!! › Re: Nie ma pracy?!? Praca jest!!!
  • Data: 2003-10-15 13:35:11
    Temat: Re: Nie ma pracy?!? Praca jest!!!
    Od: "m...@t...pl" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-15 15:00, Użytkownik pit napisał:

    > Ja bym jeszcze dodal tylko kilka spraw.
    > Mianowicie:
    > Paranoja jest tez to ze w firmie, ktora nie przynosi zadnych zyskow,
    > "pracuja" sobie prezesi, ktorzy otrzymuja po 10K PLN (niewazne brutto czy
    > netto) miesiecznie.
    I to jest wlasnie najwieksza przeszkoda restrukturyzacji np.: gornictwa,
    bowiem ci kolesie nie wzieli sie znikad na tych stanowiskach ale sa albo
    w organizacji Ordynacka gdzie jest rowniez jakis minister, albo byli
    razem w NZS, albo byl sekretarzem POP PZPR razem z jakims v-ce
    ministrem, albo tez razem zakladali komitet zakladowy "S" w latach
    80-tych. Dlatego przez tyle lat i tyle zmieniajacych sie rzadow nikt z
    tym nic nie zrobil bo to sa profity za wygrane wybory - te stanowiska sa
    obsadzane z klucza partyjnego niezaleznie od aktualnie panujacej opcji
    politycznej! A media cala wine zwalaja na gornikow, skad my to znamy?
    Napuscic robotnikow na studentow i odwrotnie - takimi metodami
    urzymywano demokracje w calej powojennej historii Polski. W tym kraju
    chyba nigdy nie bedzie dobrze az wymrze cale pokolenie pamietajace czasy
    komuny czyli za jakies 40 lat...

    --
    Pozdrawiam,
    mckwacz(na)tlen.pl