PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauczycielem być. › Re: Nauczycielem być.
  • Data: 2005-10-12 12:55:38
    Temat: Re: Nauczycielem być.
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Oct 2005 19:47:31 +0200, "Jotte" wrote:

    >Celne to spostrzeżenie. ;)

    Ja tylko na ziemię sprowadzam takie wzniosłe hasła jak zawód zaufania
    publicznego.

    >Popierasz, chociaż nie ufasz? I to ma być normalne?

    Zostawiłbyś politykowi, któremu "ufasz" klucze do mieszkania z żoną na
    wyposażeniu? Zrobiłbyś go współdysponentem konta bankowego? :>

    >No, ale pytałeś skąd "powinny", a nie skąd "pochodzą. I na to
    >odpowiedziałem.

    Chyba za dużo wczoraj wypiłem i wciąż pijany jestem, albo powinienem
    więcej wypić żeby ujrzeć rzeczy niedostrzegalne w obecnym stanie
    umysłu.

    >Już to kiedyś było. Co się stanie jeśli np. leczenie będzie potrzebne
    >stosunkowo wcześnie, zanim sie zarobi pieniądze samodzielnie? Dlatego
    >(m.in.) system ubezpieczeń zdrowotnych istnieć musi, to IMO bezdyskusyjne.

    Co się stanie (i co się dzieje), to inna kwestia niż co powinno się
    stać.

    --
    pozdrawiam
    Bremse