PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauczycielem być. › Re: Nauczycielem być.
  • Data: 2005-10-14 10:45:47
    Temat: Re: Nauczycielem być.
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd powinny wg Ciebie pochodzić środki na porządne opłacenie lekarza, który
    > zaspokoi Twoją potrzebę odpowiedniej jakościowo usługi medycznej kiedy
    > jesteś naprawdę chory (zakładam, że jesteś ubezpieczony)?

    Z prywatnego ubezpieczenia? Place mniejsza skladke na prywatne ubezpieczenia
    niz, ta ktora mi co miesiac odprowadzaja z pensji i mam o niebo lepsze warunki
    leczenia. Gdybym mogla CALA skladke, ktora place na ubezpieczenie zdrowotne
    placic do prywatnego ubezpieczyciela, mialabym pelna opieke medyczna (wraz z
    operacjami, hospitalizacja itp).

    A tak, na zabieg czekam 3 miesiace.

    Kania