PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
  • Data: 2003-05-27 22:13:03
    Temat: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 May 2003 21:46:47 +0200, "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> wrote:

    >standardowo wymieni sprzet jaki moze byc w domu

    A niech wymienia. Kuchenka mamy, stolik brata, telewizor siostry, czajnik
    tescia, ...., a co jest moje ..... no skarpetki i slipki w szyfladzie.

    >komornik sprawdzi gdzie dluznik pracuje i zajmie mu pensje

    Po pierwsze komornik nie sprawdzi gdzie dluznik pracuje, bo to ma wskazac
    wierzyciel wystepujac do komornika o egzekucje. Komornik palcem nie kiwnie.

    >koszty komornika (najnizsze cos okolo 160,- zlociszy) + odsetki umowne/karne
    >z banku (zalezy od panku od 15,5 do 90 %)

    Uuuuuu, odsetek sie bankowi zachcialo. No to bank dluuuuugo poczeka na swoje
    pieniadze. A jak chce odzyskac glowna wierzytelnosc to niech sie lepiej zgodzi
    na ugode i umorzy odsetki. I jesli juz to moze zadac ustawowych a nie jakis z
    sufitu.

    >to jest tanio?

    Przy kredycie komercyjnym oprocentowanym ponad 20% w skali roku jest to jak
    najbardziej tanio.

    Kyniu

    --