PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
  • Data: 2003-05-28 15:21:18
    Temat: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:c2h7dv4b3bid4gik71pacrajg0vjp3s67s@4ax.com...

    > A niech wymienia. Kuchenka mamy, stolik brata, telewizor siostry, czajnik
    > tescia, ...., a co jest moje ..... no skarpetki i slipki w szyfladzie.

    hehe na niektorych komornikow to dziala ale na szczescie nie na wszystkich

    > Po pierwsze komornik nie sprawdzi gdzie dluznik pracuje, bo to ma wskazac
    > wierzyciel wystepujac do komornika o egzekucje. Komornik palcem nie
    kiwnie.

    komornik sprawdzi i w dodatku wierzyciel zaplaci za to sprawdzenie (usluga
    platna) jeszcze nie zdazylo mi sie aby bank nie chcial wylozyc pieniazkow na
    oplate.

    > Uuuuuu, odsetek sie bankowi zachcialo. No to bank dluuuuugo poczeka na
    swoje
    > pieniadze. A jak chce odzyskac glowna wierzytelnosc to niech sie lepiej
    zgodzi
    > na ugode i umorzy odsetki. I jesli juz to moze zadac ustawowych a nie
    jakis z
    > sufitu.

    mam propozycje, jezeli kiedys zdazy Ci sie podpisywac umowe o kredy z
    bankiem albo jaka inna kasa to przeczytaj to co podpisujesz. Skladajac
    podpis na umowie poddajesz sie dobrowolnej egzekucji i zgadzasz sie na
    odsetki karne/umowne okreslone ta umowa.
    Nie powiem ze nie bo zdaza sie ze w niektorych bankach takie pobieraja, ale
    to na szczescie nalezy do wyjatkow.

    nie zycze Ci abys mieszkal na terenie rewiru w ktorym ja pracuje,
    dzisiaj wlasnie uwalilem takiego gnoja ktory mial taka filozofie splacania
    dlugow jak Ty.

    --
    PrzemekK