PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
  • Data: 2003-05-29 16:54:03
    Temat: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:vvi9dvgpmis4fnk928gla143rcqc7klmqc@4ax.com...

    > Nie musi.

    > Blad w rozumowaniu. To komornik musi wykazac ze cos nalezy do dluznika.

    nie musi, moze zajac i jezeli dluznik twierdzi ze to nie jego to wskazuje
    czy je sa ruchomosci i informuje sie je na pismie o zajeciu i moga sobie
    wystapic do sadu o wylaczenie tych ruchomosci z egzekucji

    > Zarabia tyle samo niezaleznie czy sciagnie czy nie - oplate wnosi sie
    jeszcze
    > zanim komornik kiwnie palcem - albo inaczej - kiwnie palcem jak sie mu
    wniesie
    > oplate. A jesli uda mu sie juz zajac jakis majatek wtedy dopiero potraca
    sobie
    > wynagrodzenie z majatku, a zwraca oplate wniesiona przez wierzyciela.

    mylisz sie poniewaz nie znasz przepisow, obecnie komornik nie ma prawa
    pobierac zaliczki poniewaz TK wypowiedzial sie na ten temat i uznal ze
    sposob w jaki uregulowano zaliczki jest niezgodny z ustawa zasadnicza.
    Komornik zarabia jedynie jak wyegzekwuje roszczenie.

    > No to proponuje sie przejsc do jakiegos komornika z tytulem wykonawczym i
    kazac
    > mu szukac zakladu pracy. Podalem komornikowi bank w ktorym dluznik mial
    konto, a
    > na nim srodki, i okazalo sie ze komornik nie ma czasu i mozliwosci
    wystapic do
    > banku z zapytaniem o numer konta by moc je zajac.

    Kazdy komornik to zrobi jezeli zlozysz mu wniosek, a co do komornika i tego
    ze nie wykonal Twojego wniosku to coz... jezeli uwazales, ze zle robi to
    mogles zlozyc skarge do Prezesa SR ktoremu podlegal komornik. A tak wogole
    to nie trzeba znac numeru konta aby je zajac.

    > Wlasnie tak zrobila. Zakupila taka jedna baba na odroczony termin
    platnosci. Do
    > dzisiaj nic jej nie mozna zrobic. Dlatego dokladnie znam wszystkie korowod

    jezeli nie dales tego w koszty firmy to zloz jeszcze raz do komornika bo
    obecnie nic na tym nie stracisz.