PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
  • Data: 2003-06-07 14:56:04
    Temat: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:eu4ddvg8clhgnjs34l9qf8grkpetma6lnr@4ax.com...

    > Co do radcow mam akurat dobre zdanie (moze akurat tylko zdolnych znam)
    natomiast
    > o adwokatach jak najgorsze.

    Jezeli adwokat czy tez radca wnosi o przesylanie wyegzekwowanego roszczenia
    na jego konto a nie wierzyciela nie przedkladajac pelnomocnictwa do takiego
    postepowania, jezeli nie wskazuje sposobow egzekucji mimo ze ustawa naklada
    na niego taki obowiazek, jezeli nie chce wspolpracowac z organem
    egzekucyjnym (dla dobra swojego klienta) to co mozna o nich powiedziec?
    (wiekszosc wnioskow skladaja radcowie).
    Nie wspomne juz o umiejetnosci czytania ze zrozumieniem (mam na mysli
    pouczenia znajdujace sie na wszelkich pismach oraz "informacje dla
    wierzyciela" ktora otrzymuja wierzyciele/ich pelnomocnicy)

    > Poczulem sie urazony sformulowaniem typu "jestes gnojem", etc.

    nie powiedzialem, ze jestes gnojem wiec prosze nie przypisywac mi nie moich
    slow. ;-)

    > Dziekuje za gotowosc pomocy, ale tak sie sklada ze znajomych radcow i
    > prokuratorow mi nie brakuje ;-)

    nie obraz sie ale znajomosci nic Ci nie daly w tej konkretnej sprawie... A
    szkoda.

    pozdrawiam

    PrzemekK