PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-12 16:32:43
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "villgut" <c...@g...pl> wrote in message
    news:0F7ib.70090$KP4.797136@news.chello.at...
    > Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi
    na
    > pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo

    Zaraz mnie tu wszyscy zjada, ale ja przez pewien czas pracowalam za darmo,
    za samo zdobywanie doswiadczenia.

    > Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    > kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych

    Dopoki bylam niedoswiadczona, to nikt mnie nie chcial przyjac. Imalam sie
    roznych prac, pracowalam w gastronomii, w knajpach, jako wolontariuszka, a
    nastepnie w zawodzie dla organizacji non-profit, za samo wystawienie
    referencji. Teraz dostaje propozycje pracy i zlecen wcale ich nie szukajac.
    I nie mam zgrabnych nog ani figury modelki. Pracuje w branzy raczej meskiej
    i daje sobie rade.

    > Jestem zmęczony pędem do globalizacji która pod przykrywką pomocy
    > najuboższym promuje pięknych zdrowych i bogatych

    Tutaj to akurat zdrowo uogolniasz.

    > Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    > poziom nauczania

    Ja nie narzekam. Koncze jedne studia, jestem w trakcie innych. Studiuje na
    prywatnych uczelniach i place ciezkie pieniadze. jednak poziom i kadra sa na
    odpowiednim poziomie, a szkoly oferuja dobre warunki do nauki. trzeba dobrze
    wybrac, zanim zacznie sie placic. trzeba tez podjac wlasciwa decyzje
    odnosnie kierunku studiow. Nikt jej przeciez za Ciebie nie podjal. A jesli
    jednak tak bylo, to juz Twoj prolem, ze pozwalasz innym decydowac za siebie.

    > Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,

    A to juz Twoj problem. Skoro cos Ci tu nie pasuje, to paszport i wize w
    garsc i fruuu za granice.

    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata
    > szkoda mi tylko mojego życia,które musi tego wszystkiego doświadczać.

    Hmmm... IMHO to nie ma nic wspolnego z porzadkiem swiata. Piszesz, ze masz
    34 lata i mieszkasz z rodzicami a kobiety na Ciebie nie spojrza... To Ty
    siebie sam tak kreujesz...Ja tez nie spojrzalabym na faceta, ktory w tym
    wieku mieszka z rodzicami...

    Kania