PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki czas na odpowiedź › Re: Jaki czas na odpowiedź
  • Data: 2006-11-23 21:02:40
    Temat: Re: Jaki czas na odpowiedź
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:6825.000001c8.45660a2b@newsgate.onet.pl
    t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie dano mi żadnego wypowiedzenia - po prostu aneks do umowy z nową
    > kwotą i określeniem, że pozostałe warunki umowy pozostają takie same.
    > Dla tych, którzy pytali dlaczego podpisałem - zapytałem się
    > przełożonego co będzie, jeśli się na to nie zgodzę i odpowiedział mi,
    > że jemu przekazano, że "wtedy mogą być użyte bardziej drastyczne
    > środki".
    Szastasz swoim podpisem, a powinieneś go szanować. Nie musiałeś niczego
    podpisywać w pośpiechu. Należało wziąć kopię dokumentu udać się do prawnika
    (albo chociaż tu, na grupę) i poprosić o poradę PRZED podpisaniem
    czegokolwiek.

    > Ale mimo to wolałem nie
    > ryzykować bo wiecie jak to jest - kredyty, zobowiązania itp.
    Czas dorosnąć zatem.
    Lekcja, którą od życia odebrałeś powinna ten proces skatalizować.

    Jotte