-
Data: 2007-01-08 19:11:23
Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> Mówi przykładowo na głos:
> "No dobra, to teraz napiszemy do Iksińskiego" - i redaguje poczte
> elektroniczną, podczas redagowania na szczęscie jest cicho
>
> "Basiu, Iksiński odpowiedział !" - mówi głośno do Basi, chociaż wcale
> odpowiedź nie dotyczy zakresu czynności, które wykonuje Basia.
>
> Gdy pracownik coś sprawdza, to na głos czyta to co sprawdza, np. robi
> zestawienie dokumentów, i numery tych dokumentów głośno na głos sprawdza
> czy się nie pomylił.
>
> Przychodzi ok. 200 listów elektronicznych dziennie, to na głos czyta tematy
> lub jakiś fragment, przykładowo:
> "Basiu, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Basi
> "Tadek, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Tadka,
> bo czasem przychodzą wiuadomości do Tadka lub Basi, ale system jest taki,
> ze wszelką korespondencję gromadzi się na nośnikach papierowych, więc
> pracownik drukuje to i daje komu trzeba.
> Głosno gada do telefonu, tak jak na nakimś filmie, ktoś im dalej
> telefonował, tym głośniej mówił...
Echhh, podstawy asertywności...
KROK 1 - stwierdzenie faktu:
Kiedy głośno rozmawiasz przez telefon, głośne czytasz maile i numery
dokumentów, przeszkadzasz mi w skupieniu się. Proszę, byś tego nie robił.
KROK2 - żądanie (jesli 1 nie pomoże):
Nie życzę sobie, byś przeszkadzał mi w pracy.
KROK 3 - zapowiedź sankcji - odwołanie do zaplecza (jeśli 2 nie pomoże):
Jeśli nie przestaniesz mi pomagać, zgłoszę sprawę do szefa.
KROK4 - sankcja (zaplecze):
Szefie, zrób coś z tym patafianem... ;)
Zapoznaj się z teorią reakcji czterostopniowej Pameli Butler. Pamiętaj
o trzech ważnych sprawach:
1. zawsze idziesz w jednym kierunku - w stronę eskalacji nacisku. Nie
możesz się cofnąć.
2. Zaplecze, do którego się odwołujesz musi być realne, a Ty nie możesz
się wahać go użyć. Nie możesz więc powiedzieć (pardon) "pierdolnę ci",
bo następnym razem albo faktycznie to zrobisz albo nic nie zrobisz a
kolega będzie gadał dalej.
3. Zwykle przy kroku 3 ludzie wymiękają.
pozdr.
M.
--
Kochana Mary!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tęsknię za Tobą tragicznie
A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.07 20:29 Kuroi Bonza
- 08.01.07 21:25 Jotte
- 08.01.07 21:49 Maciek Sobczyk
- 08.01.07 22:03 Maciej_NT
- 08.01.07 22:07 sg
- 08.01.07 22:20 Jotte
- 09.01.07 06:59 Marcin
- 09.01.07 07:12 Kira
- 09.01.07 08:04 Jakub Lisowski
- 09.01.07 08:08 Jakub Lisowski
- 09.01.07 11:20 czarny
- 09.01.07 12:54 m...@g...com
- 09.01.07 12:59 Nixe
- 09.01.07 13:06 Marcin
- 09.01.07 14:05 Nixe
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
Najnowsze wątki
- 2024-06-18 MĂźnchen => HW and SW Integration and testing engineer for Airborne Ra
- 2024-06-18 Warszawa => Expert Recruiter 360 stopni <=
- 2024-06-18 Warszawa => Senior IT Recruiter <=
- 2024-06-18 Dresden => System Testing Nucleus (m/w/d) <=
- 2024-06-18 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-06-18 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-18 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-06-18 Gdańsk => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-06-18 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-18 Białystok => Projektant/Starszy Programista PHP Laravel (e-commerce)
- 2024-06-18 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-06-17 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2024-06-17 Ulm => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-06-17 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-06-17 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=