PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Data: 2007-01-08 22:03:37
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: "Maciej_NT" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem to samo:

    1. Jak w biurze zostaly osoby ktore tam tylko pracuja i przebywaja - wstalem
    i glosno powiedzialem ze zglaszam wniosek formalny:

    - rozmowy tel. nie zwiazane z praca/ nie sluzbowe zalatwiamy poza biurem,
    bo nie chce mi sie sluchac czy kogos dziecko nie moze sie wysrac albo cos
    innego....
    - nie komentujemy swojej pracy, jak chcesz sie pochwalic to wyslij to
    mailem (i tak jestes w SPAM filter ;-), nie interesuje mnie to ze dostajesz
    500 emaili
    - sniadania nie jemy w biurze, nie cierpie mlaskania i zachwycania sie
    zapachami smierdzacych kielbas i serkow wszelkiej masci

    2. Po za tym kupilem sobie sluchawki i slucham muzyczki i nikogo nie slysze,
    a jak dzwoni telefon to i tak gadam z kims kto akurat zadzwonil ;-)

    ..... pare miesiecy zylem i sluchalem kometarzy jak przedmowca, wkurwilem
    sie i zastopowalem eskalacji debilizmu - jak na razie pomoglo

    Maciej_NT