eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Data: 2007-01-08 21:49:40
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jotte napisał(a):
    > Moim zdaniem w opisanej sytuacji dobre są pierwsze 2 punkty podane przez
    > Maćka Sobczyka i należałoby je wykonać.
    > 3 już nie za bardzo, bo groźba - "naskarżę na ciebie do szefa" raczej
    > IMO nie licuje z godnością poważnego człowieka. Z kolei jej realizacja,
    > czyli pkt 4 zasługuje po prostu na strzał w paszczę i poprawkę z laczka. ;)
    A co jest złego w zwróceniu się do przełożonych, jeśli czyjeś
    zachowanie, mimo próśb, nie ulega zmianie?
    Zresztą, zapleczem niekoniecznie musi być pójście do szefa. Może być
    cokolwiek innego, byle było to realne w realizacji.

    Komentowania denerwującego osobnika w jego obecności, ale bez jego
    udziału nie polecam. To mało dojrzały sposób komunikowania się z ludźmi.
    I nie wprost wyrażana agresja. To dobry sposób, by zepsuć atmosferę w
    pracy.

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1