PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 09:05:17
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał M." <m...@s...pl> wrote in message
    news:a6o0c2$bab$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Chciałbym przybliżyć wam historię, w której biorę, bezpośrednio udział.
    > Otwórz mam 16 lat, mój kolega jest także w moim wieku, obaj chcemy odnieść
    > sukces. Tylko zupełnie innymi drogami. Ja już dziś umie programować (w
    > Delphi, VC++, Pascal, HTML, JavaScript), wiem o co chodzi w systemach
    > Unix-owych itp. i (prawie) każdą wolną chwilę zajmują mi moje
    > zainteresowania...

    nie wiem czy dobrze robisz - pasjonujesz sie Inf. chcesz odniesc sukces a
    trenujesz obsluge i korzystanie z konkretnych narzedzi, ktore jak
    rozpoczniesz prace, beda juz przeszloscia. To tak, jakby pasjonujac sie
    architektura i marzac o tym zawodzie trenowalbys w wieku 16 lat ukladanie
    cegiel i mieszanie zaprawy.

    wiek w ktorym jestes lepiej wedlug mnie przeznaczyc na wszechstronny rozwoj,
    nauke jezykow, sport, czytanie ksiazek, obcowanie z dziewczetami.... a
    konkretnych narzedzi i technologi nauczysz sie szybko w pracy albo troche
    przed, jezeli bedziesz mial dobre podstawy...

    mysle, ze twoj kolega postepuje madrzej i bardziej perspektywicznie niz Ty,
    ale to moje podejscie...

    pozdrawiam i zycze sukcesow
    M.