PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 09:03:34
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Neumann wrote:

    > ........... a jak mu szczescie nie dopisze to zginie w swiecie zer i
    > jedynek - bo IT to nie branzna gdzie mozesz sciemniac jak w marketingu,albo
    > wiesz albo nie wiesz
    > albo wiesz jak skonfigurowac router albo nie wiesz,albo wiesz jak
    > administrowac linuxem albo nie wiesz

    Albo wiesz jak ta umiejetnosc sprzedac, albo nie - i to sie nazywa
    marketing.

    Co Ci z przyjdzie z umiejetnosci konfigurowania routerow, ktorych za 2-3
    lata nie bedzie ??? I nie chodzi mi tu o modele routerow, tylko o
    sytuacje kiedy np. wejda sieci niepotrzebujace routowania ??? Komu wtedy
    sprzedasz swoja umiejetnosc konfiguracji routera???

    > papier jednak musisz miec - takie juz czasy - wlozysz go sobie pozniej do
    > P.s a wiedza ogolna tez sie przydaje co by inni nie mogli psioczyc ze
    > informatycy widza tylko komputer i monitor

    Wiedza ogolna jest potrzebna, zeby byc czlowiekiem.

    Hadzio