PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
  • Data: 2006-08-29 10:42:37
    Temat: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Generalnie tak, chociaż starałem się utrudnić im to działanie poprzez
    > stosowanie takiej a nie innej filozofii podziału zadań. Oczywiście łapali
    > doświadczenie "generalne", czyli z zakresu samego programowania.
    >
    > Jednak projekt podzieliłem tak, że dostawali drobne zadanka, których
    > założenia były ustawione tak, aby nie dało się ich bezpośrednio nigdzie
    > zastosować. Mieli za to intensywnie dokumentować swój kod, oraz
    > materiały źródłowe, które otrzymywali w stanie "surowym".
    >
    > Z tej dokumentacji kształcili się dopiero "zaufani" ludzie, którzy nie
> [...]

    Chwalic sie nie ma czym... Zreszta jak dobry programista to wyniosl
    wiecej niz ci sie wydaje doswiadczenia, przede wszystkim, by nie lapac
    sie na lep takich "przedsiebiorcow". Dlatego jak napisalem, jestem za
    tym, aby podawane bylo wynagrodzenie proponowane osobie zatrudnianej.
    Kazdy zdrowo myslacy wie, ze ono moze sie nieznacznie roznic po
    negocjacjach, bo pan tego nie potrafi, czyli musze Pana z tego
    przeszkolic, tak wiec proponuje takie wynagrodzenie po 1/2/3
    miesiacach... I tyle.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl