PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
  • Data: 2006-08-29 20:21:49
    Temat: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ed26sn$blu$1@news.onet.pl Jagna W.
    <w...@o...eu> pisze:

    > Równie dobrze można powiedzieć, że rozsądny i szanujący się pracodawca nie
    > rozmawia z kandydatem, który nie jest w stanie wycenić swojej wiedzy,
    > umiejętności, walorów.
    Powiedzieć można wszystko. Ale nie o to pytałaś.

    > A co da Ci informacja w ogłoszeniu - "pensja od 1000 zł do 10 000 zł w
    > zależności od kwalifikacji", przy czym nie wiesz (dopóki nie przyjdziesz
    > na rozmowę) do jakiej grupy zakwalifikuje Cię przyszły pracodawca?
    Niewiele, by nie rzec - nic.
    W takiej sytuacji nie jest istotne do jakiej grupy zakwalifikowałby mnie
    pracodawca. On w ogóle nie miałby szansy zakwalifikowac mnie do
    jakiejkolwiek grupy, bo wcześniej ja zakwalifikowałbym go do grupy na którą
    nie warto tracić czasu.
    Ot, i wszystko na ten temat.

    Jotte